Juristbyrå bjuder blivande sambopar på lägenhet i centrala Stockholm under 1 år

Att prata om samboavtal är för många svårt att ta upp i en relation. Det vill avtal24 ändra på. Med det nya konceptet Samboskapet vill man hylla och lyfta steget att flytta ihop till den stora livshändelse det faktiskt är. I anslutning till lanseringen av konceptet utlyser avtal24 en tävling om en lägenhet i centrala Stockholm till ett par att disponera utan kostnad under ett år.

Avtal24 startades som ett smidigare och enklare alternativ till den krångliga och dyra juristbranschen. Deras prisvärda och digitala tjänst riktar sig till en bredare målgrupp. Med det nya konceptet Samboskapet vill man hylla den stora livshändelsen det faktiskt är att flytta ihop och med det vända hur man pratar om avtal till något positivt.

– Att ta upp frågor som skulle kunna tolkas som att man känner sig otrygg i ett förhållande, eller att man har tankar om att lämna relationen, är många gånger svårt. Det känns läskigt och då är det på kort sikt lättare att undvika det, säger Jenny Rickardsson. Leg-psykolog, Psykologifabriken.

Lanseringen av konceptet Samboskapet sker i samband med en tävling där blivande sambopar kan tävla om en två-rums lägenhet i centrala Stockholm. Avtal24 kommer att stå för kostnaden av lägenheten för vinnarna under ett år. Redan idag kommer man kunna anmäla sitt intresse för att vara med i tävlingen och därmed får tillgång till tävlingens upplägg. Tävlingens start är planerad till slutet av juni. Anmälan görs på www.samboskapet.se

– Genom lanseringen av Samboskapet vill vi uppmärksamma steget att flytta ihop med sin partner till milstolpen i livet det faktiskt är. Med vår smidiga onlinetjänst är det lätt att förebygga eventuella oklarheter längre fram i relationen, säger Magnus Stein VD, avtal24.

För mer information kontakta:
Magnus Stein, VD Avtal24

magnus.stein@avtal24.se
076 002 42 00

Avtal24 gör juridiken tillgänglig för privatpersoner och företagare via en unik webbtjänst, där du kan skapa dina egna avtal. Genom att svara på frågor ställs du inför val och skräddarsyr ditt avtal, t.ex. samboavtal, utifrån dina behov. Vi gör juridiken tillgänglig för alla! Avtal24 expanderar kraftigt och vår ambition är att bli den största aktören inom juridik på nätet. http://www.samboskapet.se