Marknads- och Kommunikationsansvarig sökes till Berries by Astrid

Report this content

Drömmer du om att ha en nyckelroll i etablerandet av ett nytt varumärke? Brinner du för kommunikation och har örat mot marken när det gäller trender? I så fall kanske Du är blivande Marknads- och Kommunikationsansvarig på Berries by Astrid. Vårt unga företag har utvecklat en unik lösning för distribution av lyxiga och hälsosamma smoothies och är nu på väg in i tillväxtfas.

Som Marknads- och Kommunikationsansvarig blir du en nyckelperson i vårt team, med ansvar för marknadsföring, kommunikation och PR. Den övergripande målsättningen är att etablera Berries by Astrids varumärke, stärka företagets attraktionskraft och öka försäljningen av våra produkter.

Inom ramen för detta uppdrag ryms bland annat kontinuerlig utveckling och genomförande av vår marknads- och kommunikationsstrategi, proaktivt media- och PR-arbete, utveckling och underhåll av vår webb samt närvaro i social media och ansvar för allt marknadsmaterial.

Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningschefen och rapporterar till VD. Visst budget- och personalledningsansvar ingår.

Vem är du?
För att lyckas i ditt uppdrag så är du troligtvis en kreativ, entusiasmerande och strukturerad person som har lyckats med utmaningen att etablera och skapa ”buzz” runt ett konsumentvarumärke.  Självklart har du gedigen erfarenhet av webbutvecklingsarbete och god kunskap inom både traditionellt och digitalt PR-arbete. En god känsla för grafisk design, journalistiskt skrivande samt felfri engelska och svenska i tal och skrift är också förutsättningar för rollen. Troligtvis har du en utbildning inom kommunikation och/eller media.

Givet vår produkts karaktär välkomnar vi hälsomedvetna sökande som också har ett stort intresse för trender. Viktigast av allt är dock att du är en livsbejakande person som vill förena dig med oss i vår vision att bygga ett av framtidens tillväxtföretag!

Vill du bli en av oss?
Skicka i så fall din ansökan via "Sök tjänsten" nedan så snart som möjligt! Vi utvärderar ansökningar kontinuerligt.

Astrid Friborg, VD och grundare av Berries by Astrid, på 070-278 83 92.

För mer information om oss, besök vår webb:  www.berriesbyastrid.com