Länsförsäkringar använder Bestins tjänster

Report this content

Länsförsäkringar AB och Länsförsäkringar Stockholm använder Bestins tjänst för att hantera såväl konferenser som bokning av friskvårdstider, en lösning som rör nästan 3000 användare och hundratals bokningar och som sparar både tid och pengar.

Länsförsäkringar är det försäkringsbolag som oftast ligger i topp när försäkringstagarna får ranka sina bolag (Svenskt kvalitetsindex). Det är också ett av Sveriges största, kundägda, försäkringsbolag.

Länsförsäkringar AB och Länsförsäkringar Stockholm använder våra tjänster för att hantera sina bokningar av ett stort antal konferensrum och dessutom hantering av vissa friskvårdstider. Även catering kan beställas genom systemet i samband med bokning av rummen. En av de stora fördelarna med detta är att man kan få ut relevant statistik på bokningarna. Statistik som i sin tur kan användas till att optimera verksamheten och ge nöjdare kunder och anställda.

Bestin har skapat dessa lösningar för Länsförsäkringar – utifrån deras behov – på vår flexibla egenutvecklade plattform och de använder såväl vår webb-portal som vår Outlook plug-in för att genomföra de olika bokningarna och beställningarna.

För ytterligare information kontakta:
Anders Ottosson VD
Telefon:  010 – 705 38 01
E-post:  anders.ottosson@bestin.se
Hemsida:  www.bestin.se

Bestin Service Solutions™, med säte i Staffanstorp i Skåne, marknadsför en egenutvecklad programvara som effektiviserar affärsstödet för företag, organisationer och myndigheter. Programvaran marknadsförs som en abonnenttjänst över Internet (molntjänst) eller via kundens egna nätverk. Genom tjänsten skapas ett gemensamt användare- och kommunikationsgränssnitt mot produkter, resurser och tjänster som minskar kostnaderna i kundens sälj-, resurs- och inköpsprocesser.