Neopost erbjuder en ny marknadsföringstjänst med hjälp av Bestin

Report this content

Neopost och Bestin har tagit fram en ny innovativ marknadsföringskanal med hjälp av QR-koder på visitkort.

Nu är det inte bara en kod för att läsa ner iCard eller för att komma till företagets hemsida. Det är en företagsspecifik och funktionsrik marknadsföringskanal för interaktiv marknadsföring, läs artikel här!

Neo iCard är det digitala visitkortet, läs mer på Neopost hemsida!

För ytterligare information kontakta:
Anders Ottosson

Telefon:            010 – 705 38 01
E-post:              anders.ottosson@bestin.se
Hemsida:         www.bestin.se

Neopost Sverige AB är ett företag i den franska börsnoterade koncernen Neopost Group SA. Företaget är ledande i Europa inom tillverkning av maskiner för post- och dokumenthantering. Neopost Sverige AB har 75 medarbetare och en omsättning på cirka MSEK 170 med kontor i Stockholm Göteborg och Malmö. Vårt huvudkontor och centrallager finns på Industrivägen 5 i Solna.

Bestin utvecklar och marknadsför en molntjänst som systematiserar och effektiviserar stödprocesser på företag och myndigheter, samtidigt som den säkrar kvaliteten och effektiviteten i samspelet med leverantörer och kunder. Kunden får en lösning bestående av en eller flera funktioner mot en månadsavgift per användare.

Vår vision är att leverera en plattform som är en globalt tillgänglig marknadsplats för effektivare affärer mellan företag, där vi själva såväl som tredje part ska kunna utveckla och erbjuda samverkande lösningar till sina medarbetare, leverantörer och kunder. Vi vill bli synonymt med begreppet verksamhetsstödjande processer inom och mellan organisationer, det vill säga en komplett leverantör av lösningar för Business Support Management (BSM).