Betsson AB publicerar sin årsredovisning för 2019

Betsson AB publicerar sin årsredovisning för 2019. Rapporten är tillgänglig i pdf format bifogad i denna press release och kan laddas ner från bolagets hemsida: www.betssonab.com

Aktieägare kan begära en tryckt version av rapporten via email: ir@betssonab.com

Årsstämman kommer att hållas torsdagen den 11 juni på Bond, GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm, Sweden. (Var vänlig notera att datumet för årsstämman har blivit ändrat från det tidigare planerade datumet 28 april, se press release den 30 mars 2020.)

För ytterligare information, var vänlig kontakta:
Head of Investor Relations
Anna-Lena Åström
+46 761 80 55 46 anna-lena.astrom@betssonab.com

Denna information är sådan information som Betsson AB är skyldig att offentliggöra i enlighet med EUs marknadsmissbruksförordning MAR. Informationen publicerades kl. 08:00 den 7 April 2020.

Betsson AB (publ) är ett holdingbolag som investerar i och förvaltar snabbväxande bolag inom onlinespel. Bolaget är ett av de största inom onlinespel i Europa och har som ambition att växa snabbare än marknaden, både organiskt och genom förvärv. Detta ska ske på ett lönsamt och hållbart sätt, primärt på lokalt reglerade marknader. Betsson AB är noterat på NASDAQ Stockholm, Large Cap (BETS).