Beyond Frames erhåller order om cirka ca 2,9 MSEK från världsledande tech-bolag för R&D-projekt

Beyond Frames har fått en order om cirka 2,9 MSEK från ett världsledande tech-bolag för att delta i ett R&D-projekt. Projektet är strikt konfidentiellt, vilket innebär att Beyond Frames inte har möjlighet att kommunicera fler detaljer kring uppdraget. Intäkterna tillkommer Beyond Frames under 2022.

Som XR-utgivare är vi glada att samarbeta med viktiga världsledande teknikföretag för att tillsammans med dem tänja på gränser och driva innovation både nu och i framtiden,” kommenterar Ace St Germain, vd i Beyond Frames.

Denna information är sådan som Beyond Frames är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 15 juni 2022, kl. 21.00.

Om Beyond Frames Entertainment