Facebook utser Down the Rabbit Hole i "Best of Quest 2020"

Facebook släppte natten till idag en artikel där de utsåg de 20 bästa spelen som lanserats under 2020 till den viktiga VR-spelkonsolen Facebook Oculus Quest / Quest 2. Det fjärde spelet i listan var Alice i Underlandet-spelet Down the Rabbit Hole, från Beyond Frames helägda VR-spelbolag Cortopia Studios, med rubriken "Top Interactive Story".

"BEST OF QUEST 2020: A LOOK BACK AT THE YEAR’S TOP VR GAMES + APPS"
"TOP INTERACTIVE STORY: DOWN THE RABBIT HOLE"

"Varje gång vi får en utmärkelse för ett spel blir vi glada och stolta över vårt team och vårt arbete. Att Facebook pekar ut spelet på det här sättet är inte bara bra för kortsiktig försäljning utan även ett styrkebesked för vår relation till den viktiga VR-spelkonsolen Oculus Quest / Quest 2. Som vi kommunicerat tidigare så är Down the Rabbit Hole det nionde högst betygsatta spelet på VR-spelkonsolen.", säger Ricky Helgesson, vd på Beyond Frames.