Ghost of Tabor i topp på SteamVR under lanseringsdagen

Ghosts of Tabor, ett hardcore first-person shooter spel, skapat av Combat Waffle Studios, nådde förstaplatsen på toppsäljarlistan för SteamVR och var den snabbast växande titeln på Meta Quests App Labs strax efter lanseringen under måndagen den 20 mars. Spelet nådde inte bara topplaceringen för VR-titlar på Steam, utan kom även in på plats 11 av alla spel, inklusive icke-VR-titlar på lanseringsdagen.

"Vi är stolta över Ghosts of Tabors framgång under denna betaperiod. Early access-titlar får en liten bråkdel av den synligheten i butiker som fullt lanserade titlar får, vilket stärker vår tro på att vi gjorde rätt investering i att hjälpa Combat Waffle att komma ut på marknaden med denna mycket speciella titel", säger Beyond Frames VD, Ace St. Germain.

Om Beyond Frames Entertainment