Kommuniké från extra bolagsstämma i Beyond Frames Entertainment AB (publ)

Vid den extra bolagsstämman i Beyond Frames Entertainment AB (publ), i bolagets lokaler på Bondegatan 21, den 28 april 2022 kl. 16:00, fattades nedanstående, huvudsakliga beslut. För mer detaljerad information om innehållet i besluten hänvisas till pressmeddelanden den 9:e april avseende nyemission av aktier och den 14:e april avseende kallelse till den extra bolagsstämman.

Stämman beslutade att godkänna styrelsens villkorade beslut om emission av aktier samt det särskilda bemyndigandet för styrelsen.

Protokollet från den extra bolagsstämman kommer inom kort att finnas åtkomligt på företagets webbsida, https://beyondframes.com/investors

Frida Gustafsson, CFO

Om Beyond Frames Entertainment