• Beyond Frames/

Rättelse - Beyond Frames Entertainment AB: Beyond Frames Entertainment AB (publ) Årsredovisning och revisionsberättelse avseende 2023

Revisionsberättelsen föll av misstag bort i ordinarie pressmeddelande, varpå vi publicerar en rättelse.

Årsredovisning och revisionsberättelse avseende räkenskapsår 2023 bifogas detta pressmeddelande och finns tillgängligt på bolagets webbsida, www.beyondframes.com.

Om Beyond Frames

Beyond Frames Entertainment är en XR-fokuserad förläggare av spel och upplevelser för nästa generations spelplattformar. Med egen utveckling i spelstudiona Cortopia, Moon Mode och partnerstudion Odd Raven utvecklas spel som prisbelönta Down The Rabbit Hole och kritikerrosade Wands: Alliances för olika VR-plattformar. Beyond Frames är även i sin förläggarverksamhet partner till andra studios som skapar makalösa XR-upplevelser och spel såsom Ghosts of Tabor (Combat Waffle Studios), Outta Hand (Capricia Productions), ARK and ADE (Castello Inc.), Silhouette (Team Panoptes) och Mixture (Played with Fire).