Speltiteln Wands “Featured” av Facebook i Oculus Quest/Quest 2-butiken

Idag har Facebook valt ut Beyond Frames Entertainments spel Wands i sin digitala butik för Oculus Quest och för nyligen släppta Oculus Quest 2. Spelet är “Featured” tillsammans med 6 andra spel och presenteras i ett bildspel högst upp bland alla spel och appar. Denna placering av Wands exponeras globalt under en begränsad tid för de användare som inte tidigare köpt spelet.

Att vara “Featured” i Facebooks Oculus Quest/Quest 2-butik innebär att den aktuella titeln erhåller extra exponering och marknadsföring högst upp på förstasidan i den digitala webbutiken, högst upp på startsidan i Facebooks Oculus-appar för iOS och Android, samt högst upp i VR-butiken inne i Oculus Quest- och Oculus Quest 2-konsolerna.

Länk till Oculus Quest/Quest 2-butiken

Länk till bild som visar Wands exponering i webbutiken