En Sundare Stad - Malmö 2011

Report this content

En mässa för alla som känner ett behov av att gå ner i vikt och leva en sundare vardag. Här får Malmös växande befolkning tips och råd om mat, motion och hälsa.

Januari 2011 slår vi upp portarna för en mässa speciellt inriktad för de som känner ett behov av att leva ett sundare liv och gå ner i vikt. Här har vi samlat företag, organisationer och föreningar som är verksamma inom hälsa och friskvård. Vi erbjuder besökarna möjligheten att delta i seminarier, workshops, och rådgivning - allt för att de ska kunna leva ett hälsosammare liv. All information om mässan hittas på www.sundarestad.se En Sundare Stad – Malmö 2011 29-30 januari 2011 Swedbank Stadion – Malmö www.sundaretstad.se Är du intresserad av att vara med som utställare eller vill du ha mer information, vänligen kontakta: Mario Nasr +46 (0) 702 843 943 mario@beyondmusic.se Johannes Lindgren +46 (0) 701 707 410 johannes@beyondmusic.se

Taggar: