Inbjudan till telefonkonferens i samband med delårsrapport januari-juni 2021

Den 18 augusti klockan 08:00 (CEST) offentliggörs delårsrapport januari-juni 2021 och i samband med detta arrangeras en telefonkonferens klockan 14:00 (CEST) samma dag. Telefonkonferensen finns tillgänglig efteråt på bolagets hemsida.

Eftersom bolaget för närvarande genomgår ett namnbyte från CELLINK till BICO kommer presentationsmaterial finnas tillgänglig både på www.cellink.com samt www.bico.com. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Datum: onsdagen den 18 augusti, 2021. 14:00 (CEST)
För ljud: +46 8 502 439 36 Konferens-ID: 451 928 581#
För video:
Videolänk till presentationen
Talare: Erik Gatenholm, VD och Gusten Danielsson, CFO

Vänligen notera de två val som finns för att ställa frågor under Q&A: a) om du medverkar via telefon kan du ställa dina frågor direkt till talarna b) om du medverkar via video kan du endast ställa frågor via chattfunktionen.

il@cellink.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 augusti 2021, kl. 08:00 CEST.

Det världsledande biokonvergensföretaget CELLINK, grundades 2016 och tillhandahåller teknik, produkter och tjänster för att skapa, förstå och behärska biologi. Med fokus på applikationsområdena bioprintning, multiomics, cellinjeutveckling och diagnostik utvecklar och marknadsför företaget innovativ teknik som gör det möjligt för forskare inom biovetenskap att odla celler i 3D-miljöer, genomföra high-throughput läkemedelsscreening och skriva ut mänskliga vävnader och organ för medicinsk, läkemedels- och kosmetisk industri. CELLINKs produkter används i fler än 2 000 laboratorier inklusive världens topp 20 ledande läkemedelsföretag, i fler än 65 länder och har citerats i fler än 1 700 publikationer. CELLINK skapar framtidens sjukvård. CELLINK är noterat på Nasdaq Stockholm, CLNK B. www.cellink.com/investerare