Mötesplats i harmomi med marknadsplats

Vi på Bidnord har ingått ett samarbete med No18 Office & Lounge som driver kontorshotellet på Birger Jarlsgatan 18 i Stockholm, där vi även har vårt kontor. No18´s vision är att skapa Stockholms trevligaste arbets- och mötesplats för tjänsteföretag av olika storlekar och kreativa entreprenörer.

Samarbetet innebär att Bidnord tillsammans med No18 erbjuder medlemmarna möjlighet att boka konferenslokaler och allmänna utrymmen via plattformen. No18 kommer även att lägga upp sin personal i Bidnords system för att underlätta personalhanteringen av försäkringar, lönehantering, skattebetalning och pensionslösning. “Vi ser stora möjligheter att via upphandlingsplattformen med sin unika idé få välkomna in nya företag och entreprenörer till kontorshotellet. Vi har även ett stort behov av personal på plats och eftersom det är en rörlig verksamhet underlättar samarbetet med Bidnord vår personalhantering av såväl schemaläggning som administration“, säger Michel Gordin, Vd för No18 Office & Lounge.

Michel Gordin, Vd för No18 Office & Lounge.