Ny styrelseledamot med spetskompetens inom onlineaffärer

Vi har förmånen att få presentera Andreas Ternström som ny ledamot i Bidnords styrelse.

Andreas har en ekonomiutbildning från Lunds Universitet. Hans bakgrund inom IT, media och telecom har gett honom en bred erfarenhet, och han arbetar nu sedan 15-20 år med att starta, driva och genomföra transaktioner online både inom business to business och business to consumer. Andreas har också gedigen kunskap av strategi, marknadsföring, affärs och produktutveckling.

"I en värld som lever i ständig förändring och snabb tillväxt är det väldigt spännande att få kliva in i ett bolag som har som affärsidé att effektivisera flöden på tjänstemarknaden, genom nya applikationer och affärsmodeller, där min kompetens och erfarenhet förhoppningsvis kan addera värde" säger Andreas.

Vi är väldigt stolta över att få tillgång till Andreas kompetens och erfarenhet i vår styrelse och hälsar honom varmt välkommen till Bidnord!

Andreas Ternström