Stark finansprofil bidrar med sitt kunnande

Janthana Kaenprakhamroy blir den första kvinnliga ledamoten i Bidnords styrelse. Idag är hon bosatt i London och med över 12 års erfarenhet inom finansbranschen som revisionsdirektör, är hon en stark profil med kunskap om investmentbanker, företagsanalys och affärsstyrning.
“Jag tror på Bidnord idén. Att skapa en värld utan gränser, där människor är fria att arbeta var som helst i världen. Genom att koppla arbetssökande med arbetsgivare globalt hjälper vi skapa en mer flexibel och konkurrenskraftig marknad för tjänster som är en nyckelkomponent i framtida välmående ekonomier. Lovande affärsidéer behöver begåvade människor. Jag tror att Bidnord teamet har de bästa människor att ta denna idé till en global verklighet”, säger Janthana Kaenprakhamroy.

Janthana Kaenprakhamroy