Inbjudan till press- och analytikerkonferens – Q3 2011

Billeruds delårsrapport för perioden januari-september 2011 publiceras fredagen den 28 oktober cirka kl 07.45.

Per Lindberg, VD och koncernchef, och Susanne Lithander, Ekonomi- och finansdirektör, kommer samma dag att presentera delårsrapporten vid en press- och analytikerkonferens kl 10.30. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på Billeruds hemsida.

Plats: Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15, Stockholm

Vänligen anmäl Dig till Maria Mattsson via e-post maria.mattsson@nasdaqomx.com eller via telefon 070-438 88 53.

Press- och analytikerkonferensen kan även följas direkt via Billeruds hemsida www.billerud.se alternativt per telefon. Telefonnummer till konferensen:

Från Sverige:   +46 (0)8 505 598 53
Från Storbritannien: +44 (0)203 043 24 36
Från USA:   +1 866 458 40 87

Välkommen!

Solna den 11 oktober 2011
Billerud AB (publ)

Per Lindberg

För ytterligare information vänligen kontakta:
Sophie Arnius, Investor Relations Manager, 08-553 335 24, 070-590 80 72

Billeruds affärsidé är att erbjuda krävande kunder förpackningsmaterial och lösningar som främjar och skyddar deras produkter - förpackningar som är attraktiva, starka och gjorda av förnyelsebara material. Billerud har en världsledande position inom ett flertal produktsegment, både inom papper till konsumentförpackningar och för industriella ändamål. Produktionen sker vid koncernens tre integrerade massa- och pappersbruk i Sverige samt vid ett brittiskt pappersbruk.

Taggar: