Bilprovningen erbjuder inbjudan via e-post

Att kunna få sin inbjudan till besiktning via e-post har länge varit en efterfrågad service bland kunderna. Bilprovningen gläder sig därför åt att kunna erbjuda denna service och välkomnar alla kunder att anmäla sig – inte bara för att det är enkelt utan också för att det är mer skonsamt för miljön att få inbjudan via e-post istället för vanlig post.

Nu erbjuder Bilprovningen kunderna möjligheten att få inbjudan till besiktning via e-post.

- Vi är glada över att kunna erbjuda denna efterfrågade service. Att få inbjudan till besiktningen via e-post istället för vanlig post är inte bara enkelt utan också mer skonsamt för miljön, säger Bilprovningens verkställande direktör Benny Örnerfors.

Anmälan via Bilprovningens webbplats, stationer eller kundtjänst
Allt man behöver göra för att få inbjudan till besiktning via e-post är att gå in på Bilprovningens webbplats, www.bilprovningen.se, och anmäla sig genom att lägga in sina kontaktuppgifter i ett formulär som man finner via en länk på förstasidan.

Det går naturligtvis också bra att besöka en av Bilprovningens stationer (se bilaga) och anmäla sig där eller att kontakta kundtjänst på 0771-600 600.

Bilaga: Förteckning över Bilprovningens stationer