Ytterligare information angående branden i Enköping

Ytterligare information angående branden i Enköping: Vikta tider och helgöppet för våra kunder som har tid i Enköping v. 45 och 46 På grund av att stationen i Enköping eldhärjades tidigt i måndags morse blir vi tvungna att be de kunder som har tid inbokad på stationen under veckorna 45 och 46 (4 nov - 16 nov) att ringa och boka om sin tid. De drabbade kunderna erbjuder vi nya tider på stationerna i Västerås, Strängnäs och Sala. Detta gäller personbilsägare. För drabbade kunder vars fordon kräver besiktning i vår större hall, lastbilshallen (kan vara personbilar med släp /husvagn), kommer vi att ha öppet på stationen i Västerås helgen den 9-10 november, mellan klockan 8.00-18.00. Denna typ av ombokning kan endast ske vi vår bokningscentral, telefon 0771-600 600. Ytterligare information lämnas av: Christina Almgren, tf Pressansvarig, tfn 0736-88 22 09. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/05/20021105BIT00680/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/05/20021105BIT00680/wkr0002.pdf