BIMobject AB: Prospekt och informationsträffar

bimobject.com och www.sedermera.se) där även folder och anmälningssedel kommer att publiceras senast i samband med att teckningstiden inleds. Direktlänk till prospektet: http://info.bimobject.com/rapporter-och-dokument

Emissionen genomförs huvudsakligen för att finansiera bolagets planerade expansion och för att uppfylla First Norths listningskrav. BIMobject AB har erhållit skriftliga teckningsförbindelser motsvarande cirka 70 % av den initiala emissionsvolymen. Fullständiga villkor och anvisningar finns att tillgå i publicerat prospekt.

I samband med emissionen kommer BIMobject AB att anordna och delta i följande informationsträffar för att informera om bolagets verksamhet och framtidsplaner:

14 november 2013 kl. 18.00-19.30 - Informationsträff i BIMobjects lokaler, Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6A, 211 19 Malmö.

18 november 2013 kl. 12.00-13.30 - Lunchträff på Berns, Näckströmsgatan 8 Stockholm.

18 november 2013 kl. 18.00-19.30 - Investerarträff på Berns, Näckströmsgatan 8 Stockholm.

20 november 2013 kl. 08.30-10.00 - Frukostträff i BIMobjects lokaler, Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6A, 211 19 Malmö.

Klicka här för anmälan

25 november 2013 - Stora Aktiedagen, Kongresshallen - Svenska Mässan Göteborg. Mer information samt anmälan kommer att finnas tillgängligt inom kort: http://www.aktiespararna.se/gbg

Anmälan kan även ske via Sedermera Fondkommission AB (0431-47 17 00).

Finansiell rådgivare
Sedermera Fondkommission AB är finansiell rådgivare till bolaget i samband med emissionen.

BIMobject AB:

BIMobject AB utvecklar IT-verktyg, webblösningar och tjänster för skapandet, konverteringen och publiceringen av BIM-objekt på nätet och skapar en direktlänk mellan produkterna och föreskrivande led som använder BIM/CAD-system i byggbranschen. http://bimobject.com/

BIMobject® - Vinnare i Red Herring Europe Top 100 Awards 2013, Finalist i Red Herring 100 Global 2013 och vinnare av IAIR AWARDS 2013!