Inbjudan till presentation av BIMobjects bokslutskommuniké 2018

På torsdag 14 februari klockan 08.00 CET publicerar BIMobject sin bokslutskommuniké. Samma dag, klockan 14.00 CET, håller BIMobject i en audiocast med telefonkonferens där ställföreträdande VD Johan Svanström och CFO Stefan Hansson presenterar kommunikén.

Presentationen kommer hållas på engelska och kan följas via online eller telefon. Frågor kan ställas via konferenstelefonen, eller skriftligen via online audiocast.

För att delta på presentationen, var vänlig använd någon av följande metoder:

Online: https://tv.streamfabriken.com/bimobject-q4-2018

Telefonkonferens på nummer nedan:

SE: +46 850 558 369

UK: +44 333 300 9260

US: +1 646 722 4904

Stefan Hansson – CFO
E-mail: stefan.hansson@bimobject.com

BIMobject är ett ledande globalt IT-företag som ligger i framkanten av byggindustrins digitalisering. BIMobject erbjuder en molnbaserad plattform med cirka 1300 tillverkare som tillgängliggör digital produktinformation. Runt den molnbaserade plattformen, som idag har över 1 miljon användare, erbjuder BIMobject ett antal lösningar riktade mot fastighetsägare, byggföretag och handeln. BIMobject grundades 2011, verkar i 20 länder och har över 200 anställda. Omsättningen uppgick 2017 till 84 MSEK. BIMobject handlas på Nasdaq First North under ticker: BIM. BIMobjects Certified Advisor: FNCA Sweden AB, info@fnca.se, +46-8-528 00 399. www.bimobject.com

Taggar: