Inbjudan till Scandinavian Biogas presentation av resultatet för första kvartalet 2023

Scandinavian Biogas offentliggör resultatet för första kvartalet 2023, torsdagen den 27 april omkring kl. 07.30.

Matti Vikkula, vd & koncernchef och Anna Budzynski CFO presenterar resultatet via ett teamsmöte kl 10.00 samma dag. Presentationen hålls på engelska. För att delta i teamsmötet använd denna länk eller anslut via www.scandinavianbiogas.com/investerarinformation/, där även kvartalsrapporten och presentationen kommer att finnas tillgängliga.

Matti Vikkula, VD Scandinavian Biogas

Epost: matti.vikkula(at)scandinavianbiogas.com

Scandinavian Biogas är en ledande nordisk producent av biogas som fordonsbränsle. Biogasen är CO2-neutral och utvinns ur avloppsslam och avfall från hushåll och lantbruk samt industriellt organiskt avfall. Idag finns anläggningar i Sverige, Norge och Korea. Under 2022 levererade företaget 328 GWh till marknaden. Scandinavian Biogas har över 105 anställda och hade 2022 totala intäkter på 407 MSEK. Huvudkontoret ligger i Stockholm och bolaget är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market. Certified Adviser är Erik Penser Bank AB, telefon: +46 (0)8-463 80 00, certifiedadviser@penser.se. www.scandinavianbiogas.com

Taggar: