Ordinarie bolagsstämma i Biolight International AB 020425

Ordinarie bolagsstämma i Biolight International AB 020425 Bolagsstämman i Biolight beslutade i enlighet med samtliga de beslutsförslag som meddelats i kallelsen till stämman. Den ordinarie bolagsstämman beslutade att fastställa årsredovisningen och föreslagen resultatdisposition. Ansvarsfrihet åt styrelsen och VD beviljades och styrelsen omvaldes i sin helhet. Styrelsen består således av Hans Larsson, Tord Bergstedt, Birgit Gidlund-Larsson, Claes Holmberg, Håkan Sjunnesson, Rolf Thiberg, Akbar Seddigh och Christer Wallin. Vid efterföljande konstituerande styrelsemöte omvaldes Hans Larsson till styrelsens ordförande. Danderyd den 26 april 2002 Styrelsen för Biolight International AB (publ) Faktaruta om Biolight: Biolight är ett svenskt medicintekniskt företag som har utvecklat en unik produkt för behandling av skadade celler. Produkten, som är patenterad, bygger på en metod där man tillför ljus av en bestämd våglängd -monokromatiskt ljus - pulsfrekvens och tid. Via ljuset får cellen energi, dess aktiviteter ökar och läkningen startar. En cell utan tillräckligt med energi orkar inte bidra till läkning. Metoden påskyndar läkningsprocesser och kompletterar traditionell behandling. Den bidrar till ökad livskvalitet och minskade behandlingskostnader. Behandlingen är icke-farmakologisk (ej läkemedel) och utförs utvärtes. Den är enkel och smärtfri och ger inga biverkningar. Idag är Biolight verksamt inom sårvård, tandvård och rehabilitering. För ytterligare information se Biolights hemsida www.biolight.se eller kontakta Christer Wallin, VD Biolight International AB, 08-622 52 70. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/26/20020426BIT00250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/26/20020426BIT00250/wkr0002.pdf