Följ BioStock Investor Meeting idag kl10!

Report this content

Idag den 16 mars arrangerar vi årets första digitala BioStock Investor Meeting. Vi kickar igång kl.10 och kommer att få se 14 utvalda tillväxtbolag inom Life Science presentera sina verksamheter för investerare och potentiella partners.

Eventet kommer att sändas på BioStocks hemsida och på vår YouTube-kanal. Du kan se presentationerna via våra sociala medier.

10:00 Välkomna
10:05 Carbiotix
10:25 Prolight
10:45 Promore Pharma
11:05 Respiratorius
11:25 PHI
11:45 Emplicure
12:05 Targinta
12:25 Miris
12:45 Aptahem
13:05 QuiaPEG
13:25 Idogen
13:45 Pharmiva
14:05 Sensidose
14:25 Alzecure
14:45 Avslutning och information om kommande event

Vi ses idag kl.10!

Håll dig uppdaterad kring de senaste nyheterna om våra event genom att anmäla dig till våra nyhetsbrev på biostock.se eller besöka vår eventsida på biostock.se/eventkalender-2022Du kan även hålla koll via vår YouTube-kanal: https://youtu.be/tv-ZDUn3zzI

BioStock Investor Meeting 16 Mars

Följ BioStock på YouTubeLinkedIn och FaceBook!

För mer information, vänligen kontakta:

Jonas Söderström, VD
jonas.soderstrom@biostock.se

Om BioStock

BioStock är Skandinaviens ledande digitala nyhets- och analystjänst med exklusivt fokus på bolag i Life Science-sektorn. Vår huvudredaktion är baserad på Medicon Village i Lund som är ett av Europas främsta innovationskluster för life science-bolag. Vi har även en redaktion i centrala Stockholm, med geografisk närhet till såväl life science-bolag som finansiella aktörer. Vi har TV-studior på både platser.