Välkommen till BioStock Life Science Fall Summit 29-30 november!

Report this content

Den 29-30 november 2022 arrangeras det fjärde årliga BioStock Life Science Fall Summit! I år har vi glädjen att bjuda in till ett fysiskt event på Medicon Village i Lund. Över 30 listade och privata bolag inom ett stort antal terapiområden kommer att presenterar sina innovationer och projekt för inbjudna investerare. Det fullspäckade programmet bjuder dessutom på insikter från investeringsexperter och branschprofiler. Anmäl dig redan idag!

BioStock Life Science Summit är Nordens främsta showcase-plattform för life science-bolag i tidig utvecklings- och tillväxtfas. Eventet är fysiskt och 2022 års upplaga går av stapeln 29-30 november på Medicon Village i Lund. De deltagande bolagen täcker ett brett spektrum av teknologier, terapiområden och indikationer.

BioStock Life Science Summit inkluderar presentationer från såväl privata som börsnoterade life science-bolag i kombination med korta hisspitchar från onoterade bolag. Programmet syftar också till att bjuda på insikter om life science-investeringar, kapitalanskaffning och marknadstrender, med fokus på det nordiska ekosystemet.

Ta chansen att lyssna till, mingla med och kanske även själv pitcha för branschexperter, affärsutvecklare, finansiärer och investerare på alla nivåer. Vi utlovar en dynamisk atmosfär som möjliggör spontana möten mellan samtliga eventdeltagare.

Presenterande bolag inkluderar:

Förbered dig på två dagar fullspäckade med affärsmöjligheter och anmäl ditt deltagande via https://www.biostock.se/summit/

Vi ses i Lund den 29 & 30 november!

Håll dig uppdaterad kring de senaste nyheterna om våra event genom att anmäla dig till våra nyhetsbrev på biostock.se eller besöka vår eventsida

Följ BioStock på YouTubeLinkedIn och FaceBook!

Är du intresserad av att delta på eventet eller önskar mer information?

Jonas Söderström, VD
jonas.soderstrom@biostock.se

Om BioStock

BioStock är Skandinaviens ledande digitala nyhets- och analystjänst med exklusivt fokus på bolag i Life Science-sektorn. Vår huvudredaktion är baserad på Medicon Village i Lund som är ett av Europas främsta innovationskluster för life science. Vi har även en redaktion i centrala Stockholm, med geografisk närhet till såväl life science-bolag som finansiella aktörer. Vi har TV-studior på både platser.

Välkommen till BioStock Life Science Fall Summit 29-30 november!

Citat

BioStock