Välkommen till BioStock Life Science Summit 25-26 oktober!

Report this content

Det är återigen dags för Nordens mest självklara life science-event: det årliga BioStock Life Science Fall Summit! Det fullspäckade tvådagarseventet kommer att äga rum live, på Medicon Village i Lund. Programmet innehåller presentationer av en rad intressanta life science-bolag som visar upp sina projekt och innovationer för investerare och potentiella partners. Summiten innehåller även Expert Insights, där branschexperter och investerare delar med sig av sina råd och erfarenheter.

BioStock Life Science Summit är Nordens främsta showcase-plattform för life science-bolag i tidig utvecklings- och tillväxtfas. Eventet är fysiskt och 2023 års upplaga går av stapeln 25-26 oktober på Medicon Village i Lund. De deltagande bolagen täcker ett brett spektrum av teknologier, terapiområden och indikationer.

BioStock Life Science Summit inkluderar presentationer från såväl privata som börsnoterade life science-bolag i kombination med korta hisspitchar från onoterade bolag. Programmet syftar också till att bjuda på insikter om life science-investeringar, kapitalanskaffning och marknadstrender, med fokus på det nordiska ekosystemet.

Ta chansen att lyssna till och mingla med branschexperter, affärsutvecklare, finansiärer och investerare på alla nivåer. Vi utlovar en dynamisk atmosfär som möjliggör spontana möten mellan samtliga eventdeltagare.

Deltagande bolag inkluderar:

Ultimovacs
WntResearch
Ziccum

Förbered dig på två dagar fullspäckade med affärsmöjligheter och anmäl ditt deltagande här.

Vi ses i Lund den 25 & 26 oktober!

Håll dig uppdaterad kring de senaste nyheterna om våra event genom att anmäla dig till våra nyhetsbrev på biostock.se eller besöka vår eventsida

Följ BioStock på YouTubeLinkedIn och FaceBook!

Om BioStock

BioStock är Skandinaviens ledande digitala nyhets- och analystjänst med exklusivt fokus på bolag i Life Science-sektorn. Vår huvudredaktion är baserad på Medicon Village i Lund som är ett av Europas främsta innovationskluster för life science. Vi har även en redaktion i centrala Stockholm, med geografisk närhet till såväl life science-bolag som finansiella aktörer. Vi har TV-studior på både platser.

Välkommen till BioStock Life Science Fall Summit 25-26 oktober!

Citat

Ta chansen att lyssna till, mingla med och kanske även själv pitcha för branschexperter, affärsutvecklare, finansiärer och investerare på alla nivåer. Vi utlovar en dynamisk atmosfär som möjliggör spontana möten mellan samtliga eventdeltagare.
BioStock