Välkommen till nästa BioStock Investor Meeting den 16 mars

Report this content

Den 16 mars arrangerar vi årets första digitala BioStock Investor Meeting, där representanter för ledande life science-bolag inom ett flertal terapiområden kommer att att presentera sig för investerare och potentiella partners.

Eventet kommer att sändas på BioStocks hemsida och på vår YouTube-kanal. Du kan se presentationerna via våra sociala medier.

Vi ses kl.10 den 16 mars!

Håll dig uppdaterad kring de senaste nyheterna om våra event genom att anmäla dig till våra nyhetsbrev på biostock.se eller besöka vår eventsida på https://www.biostock.se/eventkalender/

Följ BioStock på YouTube, LinkedIn och FaceBook

Är du intresserad av att presentera på eventet eller önskar mer information?
Jonas Söderström, VD
jonas.soderstrom@biostock.se

Om BioStock
BioStock är Skandinaviens ledande digitala nyhets- och analystjänst med exklusivt fokus på bolag i Life Science-sektorn. Vår huvudredaktion är baserad på Medicon Village i Lund som är ett av Europas främsta innovationskluster för life science-bolag. Vi har även en redaktion i centrala Stockholm, med geografisk närhet till såväl life science-bolag som finansiella aktörer. Vi har TV-studior på både platser.

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se/

Taggar: