Antalet utestående aktier per 2015-05-31

Under mars/april 2015 genomförde Biotech-IgG AB (tidigare Chemel AB) en nyemission med företräde för aktieägarna varvid tecknades 10 181 256 nya aktier av serie B (BIGG B). Emissionen registrerades av Bolagsverket 2015-05-06.

Emissionen ovan innebar att det totala antalet aktier i bolaget per den 31 maj 2015 uppgår till 108 772 809 B-aktier (BIGG B). Bolagets aktiekapital uppgår till 5 438 640,45 kr. Tidigare kommunicerat antal tecknade aktier 2015-03-25 uppgavs till 108 871 829 st där den minskade summan beror på efter pressmeddelandet ogiltigförklarad anmälningssedel.

Biotech-IgG AB

Biotech-IgG AB, Odarslövsvägen 50, 225 92 LUND, tel 046-12 37 40, fax 046-12 37 60,

Taggar: