Blick Global Group AB signerar ett uppdragsavtal avseende IR, analys och bevakning med Impala Nordic AB

Blick Global Group AB (publ): Bolaget befinner sig i en viktig fas där man avser förbättra kommunikation och förmedling av verksamheten. Därmed har Blick signerat ett uppdragsavtal med Impala Nordic AB avseende IR, analys och bevakning. Impala Nordic kommer att agera som kommunikationsrådgivare och säkerställa att Bolaget förbättrar sin kommunikation gentemot aktieägare.

“Vi är i en viktig tillväxtfas där vi förväntar oss en händelserik period, därmed ser vi ett stort värde i att anlita en kommunikationsrådgivare som bistår med sin IR-expertis medan Blicks team fullt fokuserar på verksamhetens utveckling “ - Erik Ahlberg, VD.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Erik Ahlberg, VD

E-post: erik@blickglobal.com

Telefon: +46 72-503 35 35

Om Blick Global Group AB (publ):

Blick Global Group är en bolagsgrupp som förvärvar och utvecklar teknikföretag med stor utvecklingspotential inom marknaden för onlinespel. Idag innefattas bolagsgruppen av tre helägda dotterbolag, OMI Spelutveckling, Wiget Group och Brand Legends. Bolagets nuvarande affärsområden återfinns inom digital marknadsföring, organisk sökoptimering respektive spelutveckling. Fokus för koncernen är att utveckla sina affärer samt löpande se över fler potentiella förvärv och strategiska partners.