Blok rekryterar ny svensk marknadschef

Report this content

Fastighetsmäklaren Blok satsar och rekryterar Karin Hamberg som ny svensk marknadschef för att säkerställa att planerna på att utveckla verksamheten under det kommande året har de bästa förutsättningarna.

Bloks nya svenska marknadschef Karin Hamberg

"Stolt över att vi har ägare som vågar fortsätta satsa, förnya och ytterligare förbättra nästa generations fastighetsmäklare. Som ett led i vårt fortsätta arbete har vi nu förmånen att rekrytera Karin Hamberg som en viktig pusselbit i vår fortsatta resa." säger Ludvig Hjalmarsson, VD Blok Sverige.

Karin har tidigare arbetat som Head of Growth på Tipser.

"Jag ser fram emot att vara en del av den spännande utveckling Blok står inför. Det finns så mycket utrymme för förbättringar och innovation inom fastighetsbranschen. Eftersom att vi i grunden är ett techbolag—inte en traditionell mäklarfirma—tror jag Blok kommer kunna leda dessa förändringar." kommenterar Karin Hamberg.

Följ oss här
Webb: https://blok.se/
Facebook: https://www.facebook.com/bloksweden
Instagram: https://www.instagram.com/blokhem/

För mer information, vänligen kontakta:
Ludvig Hjalmarsson, VD
E-post: ludvig@blok.se

Om Blok
Blok startades 2017 i Helsingfors med visionen att skapa mäklartjänsten för framtidens bostadsmarknad. Idag har vi 30 anställda i Stockholm och Helsingfors och har förmedlat fler än 2000 hem till ett samlat värde av över fem miljarder kronor.

Taggar:

Snabbfakta