Med Fast Track snabbt förbi kön till säkerhetskontrollen

Blue1 har varit en föregångare när det gäller förnyandet av affärsresandet. Den gammalmodiga businessklassen förnyades redan förra året till en modern Economy Extra-klass som bättre motsvarar behovet för dagens affärsresenärer gällande kostnadseffektivitet och hög servicestandard med bland annat business klass check-in.

Economy Extra är det klokaste valet då när man ska iväg på affärsresa. Denna resklass finns på samtliga Blue1:s rutter, såväl inrikes som från Finland till Skandinavien och övriga Europa. Snabb och flexibel service både på marken och i luften är av största vikt speciellt på affärsresor.

Economy Extra är en för affärsresenärer skräddarsydd resklass, som gör dina affärsresor effektivare och snabbare, dessutom till en förmånlig prisnivå. Economy Extra inkluderar nu också supersnabb säkerhetskontroll, Fast Track, på flygplatsen i Stockholm, Köpenhamn och Oslo.

Fast Track är en egen fil som tar passageraren förbi de långa köerna direkt till säkerhetskontrollen och försnabbar passering genom flygplatsen. SAS och Blue1 erbjuder denna unika serviceförmån åt alla passagerare som reser i Economy Extra med SAS och Blue1 från Stockholm, Köpenhamn och Oslo. EuroBonus Guldmedlemmar kan utnyttja Fast Track oavsett resklass.