Ny leder i Bluegardens styre

PRESSEMELDING FRA BLUEGARDEN AS 19.09.2006 Ny leder i Bluegardens styre Anders Skarin er ny styreleder i Bluegarden AS. Skarin er tidligere toppsjef for Cap Gemini i Norden Anders Skarin (58) var fra 1992 til 2000 CEO i Cap Gemini Nordic. Han har tidligere arbeidet som CEO i AB Programator. I dag driver Skarin eget konsulentfirma og er profesjonell styredeltaker. Skarin er blant annet representert i styrene til Acando, Arkitektkopia (styreleder), BTJ Nordic (styreleder), Enea og Technology Nexus. Anders Skarin er Bachelor of Science (Business & IT) fra Stockholm University. Han har lang og bred erfaring med konseptutvikling og salg av IT-baserte tjenester. Bo Jungner fra Ratos som til nå har vært styreleder for Bluegarden vil fortsette som ordinært styremedlem. Om Bluegarden Bluegarden er et IT-selskap som tilbyr digitale HR-løsninger og leverer et bredt spekter av tjenester innen lønn, personal, ressursplanlegging, rekruttering og opplæring. Selskapet eies av svenske Ratos, et private equity-selskap notert på Stockholmsbørsen. Bluegarden har nærmere 400 medarbeidere i Danmark, Sverige og Norge. For mer informasjon, vennligst kontakt: Informasjonsdirektør Marian Rui Slettebakken, tlf: 0047 99291577 pressekontakt@bluegarden.no – www.bluegarden.no Ønskes høyoppløselig bilde, ta kontakt. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=15939&lang=SV