Bluestep Bank AB (publ), (“Bluestep”) has completed a SEK 600 million tap issue of the senior unsecured bond maturing in December 2021

The SEK 600m tap issue of the bond maturing 13 December 2021 was priced at 100.859 percent, corresponding to a yield of 3m Stibor + 1.40%. The tap issue attracted strong investor demand which resulted in an oversubscribed orderbook.

Bluestep was assigned an investment grade rating from Moody’s of Baa2, Stable outlook on 24 June 2019.

The bonds were issued under Bluestep’s SEK 5 bn MTN programme. After the tap, the total outstanding nominal amount is SEK 800m.

SEB acted as Sole Lead Manager for the transaction.

For more information, please contact:

Johanna Clason, CFO,

+46 701 483 385

or visit www.bluestepbank.com

Om oss

Bluestep är en marknadsledande och lösningsorienterad bank med kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan starten 2005 har vi skapat en tryggare ekonomi för tusentals låntagare och sparare. Vi vill vara förstahandsvalet för de människor som av olika anledningar inte kan få lån hos sin befintliga bank. Vi lägger stor vikt vid personliga lösningar och vår vision är att ge våra kunder en stabil ekonomisk situation – oavsett bakgrund och ursprung. Bluestep Bank AB (publ) är ett bankaktiebolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Mer information om Bluestep och bolagsstyrningen finns på vår koncerns webbplats www.bluestepbank.com.