Minigrävare, grävmaskiner och redskap uthyres!

Report this content

Bobcat Sverige AB är generalagent för Bobcat som har ett brett sortiment av entreprenadmaskiner i Sverige. I 50 år har Bobcat varit marknadsledande tillverkare och utvecklare av kompaktmaskiner. Vi strävar efter att förstärka våra kunder med bra redskap av bra kvalité.

Bobcat är grävmaskiner i en mindre storlek som är lätta att förflytta. Det finns en rad olika verktyg och redskap som kan monteras på för olika ändamål. Bland de verktyg och redskap som går att montera finns asfalts- & betongfräs, gräsklippare, gräs- & buskröjare, jordfräs med flera. Det finns flera funktioner för årets alla säsonger att välja bland beroende på vad du vill använda din Bobcat till.

Vårt märke är känt över hela världen. Vi har blivit kända tack vare att våra maskiner är uthålliga och mångsidiga. Det är därför vi har fått smeknamnet ”One Tough Animal”.

Bobcat betyder duglighet. Vi är medvetna om att vi ska leverera en produkt som är uthållig, prisvärd och slitstark.

Vi har omkring 1000 självständiga återförsäljare i över 100 länder världen över. För att bistå våra återförsäljare har vi 3000 säljare till vårt förfogande. Våra säljare är kända för en hög serviceanda och levererar verktyg som är av hög kvalité.

I år kommer Bobcat att tillverka sin miljonte grävskopa, vilket vi är väldigt stolta över. För mer information, var god besök www.bobcat.se

E-post: nisse@bobcat.se

Taggar: