Bodyflight startar tre kundklubbar

Bodyflight startar tre kundklubbar - Basic, Guld och Platinum för våra aktieägare, för att bredda tjänsteutbudet för sina kunder och gäster.

Styrelsen och ledningsgruppen för Bodyflight har beslutat att starta tre nya kundklubbar för bolagets gäster som vill stödja bolaget och dess verksamhet.

De tre nya klubbarna är:

Basic: som kostar 198 kr/år, man erhåller div rabatter och inbjudningar till event i mån av plats

Guld: som kostar 49 kr/månad. Denna guldklubb innebär att man efter ett års medlemskap erhåller ett gratis presentkort att nyttja eller ge bort, 30 procent rabatt på all mershandise och 10 % rabatt på become a proflyer samt inbjudningar till kundkvällar med flygning.

Platinum - detta är för er aktieägare! De som äger mer än 200 aktier får köpa en timme med våra fantastiska caocher för 4500 kronor (ordinariepris ca 8000 kr) samt 30 % på merchandies samt inbjudna aktiekvällar. Givetvis kan man dela upp sin timme i 4 kvartar och sprida ut dem när man vill träna/flyga.  Man erbjuds även rabatt på familjepaketet - 4 får flyga för 1995 kr mot ordinare pris 2495 kronor.  Alla aktieägare är givetvis även välkomna som guldmedlemmar också, fint att stödja företaget och även få saker såsom presentkort.

Flera kunder vill gärna stödja oss, samt detta är en variant att få våra upplevelsekunder att bli sportutövare alternativt att börja träna flygning än mera.

För medlemskap - maila till stockholm@bodyflight.se eller goteborg@bodyflight.se