Boet Bostad öppnar kontor i Stockholm

Boet Bostad öppnar kontor på Strandvägen 7A i centrala Stockholm. Sedan tidigare finns bolaget i Göteborg, men har under hösten märkt av ett tilltagande intresse från kommuner i Stockholmsområdet. Det nyöppnade kontoret är ett led i företagets expansion

Fastighetsutvecklaren Boet Bostad skapar kostnadseffektiva och attraktiva hyresrätter med fokus på hållbarhet och arkitektur.

Under hösten har Boet Bostad etablerat goda relationer med ett tiotal kommuner i Stockholmsregionen och konstaterat att det finns ett stort intresse för bolagets produkt. För att få en starkare närvaro i regionen öppnas nu ett kontor i centrala Stockholm.

Det här är ett naturligt och viktigt steg för Boet Bostad. Genom Stockholmskontoret etablerar bolaget en närvaro i en av Sveriges snabbast växande regioner samtidigt som det fortsätter att förstärka sin profil som en trovärdig samarbetspartner bland Sveriges kommuner, säger Fredrik Söderberg, styrelseordförande för Boet Bostad.

Fredrik Söderberg, Styrelseordförande
fredrik@soderbergfastigeheter.se