Försäljningen i november månad uppgick till 3851 ksek

Omsättningen för november månad 2023 blev 3851 ksek, att jämföras med 5118 ksek för november månad 2022. Omsättningen minskade därmed 25% gentemot föregående års siffror.

November är årets starkaste månad för Bogio och blev i absoluta tal bra även i år. Relativt sett mot föregående år är det fortsatt tydligt svagare och osäkerheten vad gäller konjunkturen består.

Försäljningsmässigt var november en bra månad med flertalet nya kunder som vi nu arbetar med för att de ska komma igång på ett bra sätt med sitt nyttjande av tjänsten.

Jag vill passa på att önska er alla en God Jul!

Fredrik Dalebrant, VD Bogio Technologies AB

fredrik.dalebrant@bogio.tech

www.bogio.tech

Bogio Technologies utvecklar en SMS-marknadsföringsplattform som hjälper e-handlare att analysera, optimera och automatisera sina SMS-kampanjer. Bolaget erbjuder en plattformslösning med olika licensalternativ, där kommunikationen hanteras genom användning av SMS. Bolagets kunder återfinns primärt i Norden men även på andra håll i världen. Bogio Technologies har sitt huvudkontor i Stockholm.