Rebellerna - en historiebok av Ian Wachtmeister

Report this content

Nu finns en ny bok ute av Ian Wachtmeister. Företagsledare, politker och rebell. Boken publiceras samtidigt som pappersbok, ljudbok, MP3-bok och ebok. I ljudboken är det Ian som läser och imitatören Göran Gabrielssons gubbar som kommer in här och var med kommentarer.

Ur det varierande och personligt skildrade innehållet: Sverige under andra världskriget Bo Strömstedts grova övertramp i valet 1991 Svenskarna som arbetade för östtyska STASI Klanen Wallenbergs insatser Inblickar i kungafamiljens liv Varför Ny Demokrati sprack. Hur Bildt var som regeringschef. Mordet på Carl Eric Björkegren van der Kvast åker Kafka. Framtiden som finns hos de yngsta och de äldsta! Kamprad, Ehrling Persson och Jan Stenbeck; de tyngsta rebellerna Handlingen utspelas i Paris, Texas, New York, Japan, Afrika, Jerusalem, Rinkeby, Oxelösund och Nääs i Bärbo socken. Samt – förstås - många vassa och roliga inlägg i viktiga samhällsfrågor. www.iansrebeller.se http://ianwachtmeister.wordpress.com http://www.youtube.com/watch?v=AYC33csQvy4 För mer information kontakta Fredrik Rydbeck på mobil 070 751 55 43