Inbjudan till resultatpresentation fjärde kvartalet och bokslutskommuniké 2021

Report this content

Bokusgruppens bokslutskommuniké för fjärde kvartalet och helår 2021 publiceras torsdagen den 17 februari kl. 07:45. Samma dag kl. 10:00 hålls en presentation via en webbsänd telefonkonferens. Bokusgruppens VD Maria Edsman och CFO Jane Jangenfeldt presenterar då rapporten och svarar på frågor.

Tid: Torsdag 17 februari 2022, kl. 10:00

Bokusgruppens VD Maria Edsman och CFO Jane Jangenfeldt kommer att presentera bokslutskommunikén och svara på frågor. Presentationen hålls på svenska.

Webbsändning

Länk till webbsändning: https://financialhearings.com/event/43212

Länken kommer också att kunna nås via Bokusgruppens hemsida innan sändningen, www.bokusgruppen.com. Presentationen och webbsändningen görs tillgängliga på hemsidan efter telekonferensen.

Telefonkonferens

Telekonferensnummer: 08-5664 2706

Ytterligare information

För ytterligare information, vänligen kontakta Maria Edsman, VD, via maria.edsman@bokusgruppen.com eller 076-888 26 10.

Bokusgruppen AB
Box 2100, 103 13 Stockholm
Lindhagensgatan 74, plan 8, 112 18 Stockholm
E-post: info@bokusgruppen.com
Organisationsnummer: 559025-8637

Bokusgruppen är Sveriges marknadsledande bokhandelsaktör som med de starka och kompletterande varumärkena Bokus, Bokus Play och Akademibokhandeln når en mycket stor andel av Sveriges befolkning. Förutom böcker i alla kanaler och format erbjuds ett stort och inspirerande övrigt sortiment. Med visionen ”Läsglädje för alla, varje dag” ska Bokusgruppen möta kundernas varierande behov och vara förstahandsvalet för så många som möjligt.