Ny Creative Manager på Bolagsplatsen.se

Report this content

Bolagsplatsen.se, som ingår i Corporate Classifieds AB, expanderar och har anställt en ny Creative Manager. Vi välkomnar Ludvig Jacobsson till Bolagsplatsen!

Ludvig är 33 år gammal kommer närmst ifrån en tjänst som Key Account Manager på Dagens Samhälles annonsavdelning. Han har studerat på Stockholm Universitet och läst en tvärvetenskaplig utbildning med huvudämne statistik. Ludvig är också Diplomerad mediasäljare (av Sveriges Tidskrifter).

”Det känns riktigt spännande och intressant att få komma till teamet för Bolagsplatsen. Jag känner att det finns ett tydligt fokus från ledningens sida att expandera och utveckla den totala affären för Bolagsplatsen. Min ambition är att tillföra både kunskap och energi till teamet samt bolaget.”, säger Ludvig Jacobsson.

I sin roll som Creative Manager på Bolagsplatsen.se kommer Ludvig Jacobsson att ansvara för ett urval av olika tjänster samt vara frontfigur kring en del nysatsningar som kommer under 2016.

” Bolagsplatsen.se är glada över denna rekrytering. Ludvig passar såväl in för sin personlighet som till sin erfarenhet.  Han blir helt klart en nyckelfigur i vårt fortsatta expansionsarbete ", säger Victor Kjellander, VD på Corporate Classifieds AB som driver Bolagsplatsen.se

Vi hälsar Ludvig varmt välkommen till Bolagsplatsen och önskar honom lycka till i sin nya roll!

Citat

Ludvig Jacobsson