Inbjudan till presentation av Bonavas bokslutskommuniké 2022

Bonava AB (publ) offentliggör delårsrapport för det fjärde kvartalet 2022 och bokslutskommuniké för 2022, torsdagen den 2 februari kl. 07.30 (CET). Med anledning av detta hålls en webbsänd presentation kl. 09.00 (CET).

Rapporten presenteras av Peter Wallin, VD och koncernchef, och Lars Granlöf, Ekonomi- och Finansdirektör och presentationen hålls på engelska.

Följ den webbsända presentationen direkt på: https://bonava.videosync.fi/2023-02-02-q4_2022

För att delta i telefonkonferensen registrera er på: https://events.inderes.se/teleconference/?id=100333

Efter registrering kommer ni att erhålla ett telefonnummer och konferens ID för att kunna medverka vid presentationen.

För att ha möjlighet att ställa frågor, vänligen delta via den webbsända presentationen och ställ frågor via chatten, eller genom att slå ”*5” inne i telefonkonferensen.

Presentationsmaterialet och en inspelad version av konferensen kommer att finnas tillgängliga på bonava.com.

Anna Falck Fyhrlund, Head of Investor Relations
anna.falck@bonava.com

Tel: +46 739 056 063

Bonava är en ledande bostadsutvecklare i Europa med syftet att skapa lyckliga grannskap för fler. Bolaget är den första bostadsutvecklaren i Europa att få sina klimatmål godkända av Science Based Targets initiative. Med sina 2 100 medarbetare utvecklar Bonava bostäder i Tyskland, Sverige, Finland, Norge, S:t Petersburg, Estland, Lettland och Litauen, med en nettoomsättning om cirka 15,5 miljarder kronor år 2021. Bonavas aktier och gröna obligation är noterade på Nasdaq Stockholm.

För mer information om oss, besök: bonava.com