Inbjudan till presentation av Bonavas bokslutskommuniké för 2021

Bonava AB (publ) offentliggör delårsrapporten för det fjärde kvartalet 2021 och bokslutskommuniké för 2021 torsdagen den 3 februari kl. 07:00 (CET). Med anledning av detta hålls en webbsänd presentation med telefonkonferens kl. 09:00 (CET).

Rapporten presenteras av Peter Wallin, VD och koncernchef, och Lars Granlöf, Ekonomi- och Finansdirektör och presentationen hålls på engelska.

Följ den webbsända presentationen direkt på: https://bonava.videosync.fi/2022-02-03-q4_2021

För att delta i telefonkonferensen, ring in på något av följande telefonnummer några minuter innan konferensen inleds:

SE: +46 856642651

DE: +49 6913803430

UK: +44 3333000804

US: +1 6319131422

PIN-kod: 73694087#

Presentationsmaterialet och en inspelad version av konferensen kommer att finnas tillgängliga på bonava.com.

Anna Falck Fyhrlund, Head of Investor Relations
anna.falck@bonava.com

Bonava är en ledande bostadsutvecklare i norra Europa som skapar hem och grannskap där människor har högsta möjliga livskvalitet. Bolaget är den första bostadsutvecklaren i Europa att få sina klimatmål godkända av Science Based Targets initiative. Med sina 2 100 medarbetare utvecklar Bonava bostäder i Tyskland, Sverige, Finland, Danmark, Norge, S:t Petersburg, Estland, Lettland och Litauen, med en nettoomsättning om cirka 17 miljarder kronor år 2020. Bonavas aktier och gröna obligation är noterade på Nasdaq Stockholm.