Be your own chef!

Matlagningstrenden håller i sig och vi spenderar allt mer tid i köket. Långkok, surdeg, mormors gamla recept på dillkött och kåldolmar. Bookbinders Design vill slå ett slag för alla hemmakockar och erbjuder ett sortiment av pärmar, boxar och anteckningsböcker som är perfekta att skriva, samla och organisera recept i.

KÖKSPÄRMEN

Vår kökspärm finns i två storlekar och fyra färger, och har ett stilrent köksinspirerat mönster präglat på rygg och framsida. Nya färger för våren är Light Grey och Pepper med svart prägling. Oavsett hur du föredrar att förvara dina recept finns en lösning. Vi har ett stort utbud av tillbehör som register, plastfickor, blad att montera recept på och blad att skriva ner dem på. Bookbinders Designs kökspärm är en stilfull hjälpreda i det moderna köket!

KOKBOKEN

För dig som föredrar att skriva dina recept direkt i en bok och vill ha stil och klass i köket rekommenderar vi vår limbundna anteckningsbok med omslag av högkvalitativ bokbinderiväv som finns i 16 färger i flera storlekar. En personlig prägling på omslaget blir pricken över i. Kokboken som gör både dina recept och ditt kök rättvisa!

RECEPTBOXEN

En nyhet för våren är ett snyggt och praktiskt register till vår A6-box. Den klassiska receptboxen i ny tappning, där du kan samla urklipp eller själv skriva recept på de små korten som följer med. Välj mellan svarta och vita registerflikar och boxar i en mängd färger. Din matlagning i en liten ask!

Högupplösta bilder finns att ladda ner från Bookbinders Designs Picasa web album.

Ni är varmt välkomna att låna produkter från någon av våra butiker!

Malin Lindgren

Holländargatan 33

S – 113 59 Stockholm

Tfn. 46 8 728 20 02

marketing@bookbindersdesign.se

Bookbinders Design är ett svenskt företag som sedan 2001 designar och producerar vävklädda skrivböcker, fotoalbum, pärmar och boxar i en mängd färger och av hög hantverksmässig kvalitet. Vi finns idag i tio länder med över 20 försäljningsställen. Making life memorable since 2001.