Boss Media AB inleder samarbete med SBM

Boss Media AB inleder samarbete med SBM Boss Media och Société des Bains de Mer, SBM, i Monte Carlo har inlett samarbete om att utveckla och lansera ett Internetbaserat system som kommer att drivas från furstendömet Monaco. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av det licensierade spelsystemet. Boss Media-aktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se. För ytterligare information, kontakta: Peter Bertilsson Verkställande Direktör Boss Media AB (publ) Telefon: 0470-70 30 01 eller 0709-93 25 54 E-post: pbe@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/20/20030120BIT00640/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/20/20030120BIT00640/wkr0002.pdf