Brandos bäst i stor test av svenska e-handlare

Branschtidningen Dagens Handel har gjort ett omfattande test av 20 svenska e-handlare. Fyra experter har fått bedöma allt från helhetsintryck och navigering till tydlighet och köpvillkor. Skobutiken Brandos fick högst poäng. Bland övriga som testades fanns Ellos, Ikea, Netonnet, Netextra, Adlibris och Stadium.

På topplaceringarna ligger tre renodlade e-handelsföretag: Brandos, Lekmer och Ellos. Alla tre är framgångsrika företag. ”Det är enkelt, tydligt, snyggt och de har ett bra sortiment”, kommenterar en av experterna e-handelsettan Brandos.

Vårt supersortiment gör oss unika men vi jobbar också ständigt med att förbättra oss i varje detalj”, säger Brandos VD Karl-Johan Pantzar. ”Testet är ett kvitto på att vi är på rätt väg."

Se hela testet i senaste numret av Dagens Handel:

______

För mer information, kontakta:

BRANDOS, Karl-Johan Pantzar, VD
karl-johan.pantzar@brandos.com 46(0)73 980 80 65

BRANDOS är en av Europas största online skobutiker med ett supersortiment av skor för dam, herr och barn. Sortimentet växer ständigt, i dagsläget omfattar det över 20.000 modeller från 359 varumärken. BRANDOS har webbutiker i åtta länder: Sverige, Norge, Danmark, Finland, Holland, Belgien, Tyskland och Storbritannien och erbjuder alltid fri frakt och fri retur med 30 dagars öpppet köp.