Brandson är med och utser Sveriges bästa inhousebyråer 2017

Report this content

I höst är det dags för årets Inhousetävling på Berns salonger. För sjunde året i rad kommer det att delas ut pris till Sveriges bästa inhouseavdelningar där sju viktiga kategorier finns representerade, bland annat Årets Rookie och Årets inhouseavdelning.

I år är vi väldigt glada över att Brandson kommer vara en del av juryn som får möjligheten att påverka vilken internt producerad reklam som ska prisas i årets tävling. Fredrik Rosenborg, vice VD och Försäljningschef hos oss, kommer representera Brandson och delta i juryarbetet under de kommande månaderna.

Hur känns det att få utgöra en del av juryn i årets inhousetävling?
– Det känns såklart väldigt kul att få medverka som en viktig del i juryarbetet och ta del av så många intressanta bidrag från olika inhouse- och marknadsavdelningar. Extra roligt är det att få vara en del av en sådan tävling då vi på Brandson dagligen arbetar tätt tillsammans med just inhouseavdelningar och på nära håll ser all bra reklam som produceras internt, säger Fredrik Rosenborg.

I juryn finner man även representanter från bland annat Dagens Media, Comviq, Adobe, Arkitektkopia, Inhouse och DDB.
Galakväll och prisceremoni går av stapeln torsdagen den 5 oktober på Berns salonger. Läs mer och anmäl ert bidrag här http://www.inhousetavlingen.se/

Luca Di Stefano, vd, 0708-55 67 23, luca.distefano@brandson.se

Magnus Sjöbäck, presskontakt, 0704-45 15 99, magnus.sjoback@greatness.se

Brandson erbjuder expertis och verktyg för den digitala köpresan till små och stora företag i Sverige. Företaget startade 2009, har 20 medarbetare och huvudkontoret finns i Stockholm. https://www.brandson.se/