Braun har julklapparna till alla kök och personligheter

Vi är alla olika och våra livsstilar, precis som våra kök, skiljer sig från varandra. Det är snart jul och våra olikheter kan innebära utmaningar när julklapparna ska inhandlas. Behöver du inspiration inför julklappsinköpen har Braun produkterna som passar alla kök och personer, oavsett om du behöver något till studenten, amatörkocken eller kaffekonnässören. Brauns breda serie av olika produkter anpassade för olika typer livsstilar och personligheter, gör det lite enklare för dig när tiden blir knapp och julen står för dörren.

För den hälsointresserade eller juiceälskaren – juicern Multiquick J500

Braun Multiquick J500 gör det enkelt att snabbt skapa sina egna favoritjuicer från frukt och grönsaker. Fungerar lika bra till att göra en naturlig och god detox-juice, när du behöver en energikick eller bara för att det är fantastiskt gott. På mindre än en minut gör Multiquick J500 en hel liter juice och för den som nöjer sig med ett glas tar hela processen bara 15 sekunder.
Rekommenderat pris 1599 kronor.

Den seriöse amatörkocken – köttkvarnen Multiquick G1500

På julbordet är det få saker som är lika imponerande och gott som hemmagjord korv. För den lite händige amatörkocken är Brauns kraftfulla köttkvarn G1500 ett perfekt verktyg i köket. Förutom korv är den även utmärkt för att mala olika sorters kött, fisk, grönsaker eller bröd. Den kraftfulla motorn ger dig ett perfekt resultat mycket snabbt.
Rekommenderat pris 1190 kronor.

För den som har lite bråttom – vattenkokaren Multquick WK300

Vattenkokaren som kombinerar unik Braun-design med ett snabbt koksystem för bästa prestanda. Med Braun vattenkokare går det snabbt, är enkelt och säkert att koka vatten. Perfekt för den som kräver snabba ryck och vill ha kokat vatten på under en minut.
Rekommenderat pris 559 kronor.

För den som är noga med sitt kaffe – kaffebryggaren KF 570 Deluxe

CaféHouse kaffebryggare är designade för äkta kaffefinsmakare och gör njutningen av kaffet till en riktig festlighet för sinnen. De ger utmärkta bryggegenskaper, enanstående lätthanterliga funktioner och en slående modern design som säkerställer att du kan med lätthet kan njuta av perfekt kaffe varje dag.
Rekommenderat pris 999 kronor.

För studenten eller den nyutflugna - Multiquick MR570

Ett verktyg, alla måltider – det ultimata köksverktyget för studenten, den som precis flyttat hemifrån eller den som helt enkelt vill spara tid i köket. Braun Multiquick 570 har tagits fram för att underlätta i köket och är det perfekta verktyget för att enkelt laga en mängd olika rätter, allt i ett praktiskt utförande som inte tar mer plats än en vanlig stavmixer.
Rekommenderat pris 1399 kronor.

För fler tips ur Brauns sortiment, se www.braun.com/se

För bilder, produkter eller julklapprim, vänligen kontakta;