Braun har produkterna du behöver för det perfekta sommarskägget

Sommaren är här och det betyder semester och lata dagar för de flesta. Men trots att man är ledig behöver man hålla skägg- och hårväxt under kontroll. Braun har produkterna för alla olika typer av skägg och personligheter oavsett om man som gillar att hålla det enkelt och välvårdat, vill variera mellan olika stilar, eller vill sticka ut med ett mer spektakulärt skägg.

För det lättskötta skägget som fungerar hela sommaren – Braun cruZer6 Beard & Head
cruZer beard & head är ett kraftfullt verktyg för att styla skägg- och hårväxt, utmärkt för killen som vill ha ett välvårdat och lättskött skägg som fungerar hela sommaren – på stranden och sommarbröllopet. Med sin speciella klicka&lås-funktion hålls den justerbara kammen på plats och gör att man kan trimma håret till exakt önskad längd. Med ett dubbelbatterisystem för kraftfull trimning har cruZer Beard & Head en markant längre batterilivslängd och passar inte bara för skägget - den är även perfekt för håret. Perfekt för att hålla sig snygg även på lata semesterdagar. Rekommenderat pris 695 kronor.
För den som gillar variation – Braun cruZer6 Face
Det sägs att variation förnöjer och för många är en liten förändring något som kan göra underverk för självförtroende och hela vårt uttryck. Braun cruZer6 Face är ett 3-i-1 verktyg som kombinerar banbrytande teknik och prestanda för dig som vill ha valmöjligheten att renraka, styla eller trimma. Den vridbara trimmern fungerar lika bra för att få till skarpa linjer eller konturer som att trimma ditt skägg till lämplig längd. För den som föredrar ett slätt, renrakat ansikte emellanåt är det extra breda rakhuvudet med SmartFoil-teknologi perfekt för effektivt och bekvämt fånga hår i olika växtriktningar över ett större område. Den går dessutom bra att använda i duschen. Rekommenderat pris 1195 kronor.
För den som vågar lite mer – Braun cruZer6 Body
Mustaschen är tillbaka på skäggkartan och pryder idag många mäns överläpp. Men för den som vill, eller ska vi säga vågar, sticka ut i sommar kanske en lite grövre mustasch kombinerat med en vältrimmad soul patch är ett alternativ. Braun cruZer6 Body är det rätta verktyget om man vill få till det där vältrimmade skägget men samtidigt kräver ett bra, välrakat resultat på sidorna. Som 2-i-1 erbjuder den en perfekt lösning som blandar det bästa av båda världar i ett verktyg, och ger dig chansen att med en fingertryckning enkelt byta från att trimma till att raka. Den fungerar dessutom ypperligt på andra delar av kroppen som bröstet, armhålor eller där nere. Rekommenderat pris 699 kronor.

För mer skägginspiration och information om våra produkter besök: http://www.shaveyourstyle.com/

Telefon: +46 70 20 96 505