Braun har studentpresenterna till honom och henne

Studenten är för många en stor händelse i livet, man tar steget från ung och obekymrad människa rakt in i vuxenlivet, nästan över en natt. För att fira riktigt ordentligt – och göra övergången så bekväm som möjligt – sköljer man sin student med både beröm och presenter. Men alla vuxna vet hur svårt det är att hitta den perfekta presenten till en vuxen ung människa på väg ut i livet, därför har Braun plockat fram några tips på presenter som kommer att uppskattas – och komma till användning.

För killen som gillar att experimentera – Braun cruZer6 Beard & Head
cruZer beard & head är ett kraftfullt verktyg för att styla skägg- och hårväxt, utmärkt för killen som själv vill skapa sin egen look. Med sin speciella klicka&lås-funktion hålls den justerbara kammen på plats och gör att man kan trimma håret till exakt önskad längd. Med ett dubbelbatterisystem för kraftfull trimning har cruZer beard&head en markant längre batterilivslängd och passar inte bara för skägget - den är även perfekt för håret. Perfekt för att göra ett bra intryck på den första anställningsintervjun. Rekommenderat pris 695 kronor.
För den fåfänga killen – Braun cruZer6 Body
För killar runt om i världen har "manscaping" blivit en naturlig del av deras grooming-rutiner. cruZer6 body är det rätta verktyget om han vill testa en renare, fräschare look med rakat bröst eller trimmade armhålor. Som 2-i-1 erbjuder den en perfekt lösning som blandar det bästa av båda världar i ett verktyg, och ger dig chansen att med en finger-tryckning enkelt byta från att trimma till att raka. Rekommenderat pris 699 kronor.
För tjejen som är extra noggrann – Braun Silk-épil 5
Brauns Silk-épil 5 är designad för effektiv och extra skonsam hårborttagning som varar länge. Den är utrustad med Close-Grip-teknik med 40 pincetter som även avlägsnar de kortaste och tunnaste hårstråna. Komfortsystemet med massagerullar som stimulerar huden och en kylhandske för att lindra huden efter epileringen, gör att produkten passar utmärkt för den som inte har testat epilering förut. Rekommenderat pris 1 299 kronor.
För tjejen med det stora svallet – Braun Satin Hair Brush BR 730
Braun Satin Hair 7 borsten med aktiva joner är en revolutionerande innovation utformad för kvinnor som vill se sitt bästa ut - hela tiden. Borsten som snabbt blir ett ”must have” är perfekt att slänga med i handväskan för enkel underhållning. Borsten ger omedelbar glans och lenhet med hjälp av satinjoner samtidigt som den tar bort frissighet och flygigt hår med endast en knapptryckning och ett par drag genom håret. Rekommenderat pris 499 kronor.

För fler tips ur Brauns sortiment, se www.braun.com/nordic

Telefon: +46 70 20 96 505