Braun hjälper dig med julklapparna till henne

Nu närmar sig julen, den stora högtidshelgen, med stormsteg och för många betyder det även att julklappsstressen sakta men säkert gör sig påmind. Har du svårt att hitta den perfekta julklappen till kvinnan i ditt liv kan du vara lugn – för att göra det hela lite enklare har Braun har sammanställt en lista med några utvalda guldkorn för den skönhetsintresserade kvinnan. Oavsett om du är på jakt efter en klapp till din syster, flickvän eller fru kan Braun hjälpa dig på vägen.

Till kvinnan med högra krav – Venus Naked Skin designed by Braun
För kvinnan som efterfrågar det där lilla extra kan Braun och Venus nya och innovativa IPL-system vara något. De två världsledande experterna inom hårborttagning har tagit fram ett IPL-system för hemmabruk – Venus Naked Skin designed by Braun. Med hjälp av ny, innovativ teknik och den specialdesignade hudtonssensorn säkerställs optimal inställning, anpassad efter den personliga hudtonen, för ett långvarigt, silkeslent resultat. IPL är en professionell hårborttagningsmetod som med hjälp av intensivt pulserande ljus gör att hårsäckarna somnar och ger ett vackert resultat utan hudirritation.
Rekommenderat pris 4499 kronor.

Till systern som önskar silkeslena ben – Silk-épil 5280
Braun Silk-épil 5 är designad för effektiv och extra skonsam hårborttagning som varar länge. Den är utrustad med Close-Grip-teknik med 40 pincetter som även avlägsnar de kortaste och tunnaste hårstråna. Komfortsystemet med massagerullar som stimulerar huden och en kylhandske för att lindra huden efter epileringen, gör att produkten passar utmärkt för den som ännu inte har testat epilering.
Rekommenderat pris 1299 kronor.

Till flickvännen som gillar variation utan att tumma på resultatet – Satin Hair 7 ST 710 (bäst i test Stiwa)
Plattången som återställer glansen och efterlämnar ett hälsosamt hår. Keramikplattorna med NanoGlide gör att den glider smidigt genom håret och efterlämnar ett glansigt och långvarigt resultat, vare sig hon ha lockar eller en slät frisyr. Snabb uppvärmning underlättar en stressig morgon samtidigt som temperaturen enkelt går att anpassa efter hårtyp och styling så att tången aldrig blir för varmt.
Rekommenderat pris 749 kronor.

Perfekta klappen till varje kvinna – Satin Hair 7 HD 710
Satin Hair 7-fönen med IONTEC från Braun är särskilt designad att bibehålla glans och hälsa i ditt hår under föntorkning. Brauns forskning visar att för mycket värme under torkning leder till märkbar fuktförlust inuti hårstrået, vilket leder till att håret inte ser friskt ut, det blir mer sprött och förlorar glans. Satin Hair 7-fönen från Braun är det bästa verktyget för en sund styling eftersom den arbetar med en konstant, exakt värmestyrning och en fuktgivande funktion.
Rekommenderat pris: 599 kronor

Till kvinnan med ett aktivt liv – Satin Brush BR 730
Borsten som snabbt blir ett ”must have”. Perfekt att slänga med i handväskan för enkel underhållning under dagen då borsten ger omedelbar glans och lenhet med hjälp av satinjoner samtidigt som den tar bort frissighet med endast en knapptryckning och ett par drag genom håret.

Rekommenderat pris 499 kronor.

Till dottern som önskar hollywoodlockar – Satin Hair 1 AS110
Vacker volym, flippiga toppar eller mjuka, glänsande lockar. Kort hår kan man variera mycket! Satin Hair 1-varmluftsborsten från Braun är perfekt för unga tjejen som vill experimentera och upptäcka nya frisyrer. Skapa en autentisk 20-tals look med söta lockar, styla luggen för en cool och sofistikerad effekt eller skapa volym från rötterna. Med Satin Hair Airstyler kan hon styla och torka i ett drag samtidigt som håret skyddas med den unika Braun-tekniken.

Rekommenderat pris 199 kronor.

För fler tips ur Brauns sortiment, vänligen se www.braun.com/se.

Hanna Jonasson Drotz, PR Manager Braun Beauty Norden

Telefon: +46 8 528 08 230
E-post: jonassondrotz.h@pg.com

För bilder eller produkter, vänligen kontakta;
Teresia Varona, MSL

Telefon: +46 8 550 511 20